Q&A
Q&A
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak można złożyć zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu 504695555
Czy można zapłacić przy odbiorze zamówienia?
Tak można zapłacić przy odbiorze zamówienia. Składając zamówienie na stronie sklepu projektczarny.pl po podaniu swoich danych do zamówienia przejdziemy na stronę gdzie pojawią się opcje zapłaty i opcje dostawy. Przy opcjach zapłaty należy zaznaczyć kropkę przy POBRANIE (ikonka dłoni z monetą), a w opcjach dostawy należy zaznaczyć kropkę przy wybranym przewoźniku i formie dostawy.
Złożyłem zamówienie i co dalej?
Po złożeniu zamówienia wyślemy do Państwa e-mail z potwierdzeniem zawierającym szczegóły zamówienia. W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nam pisząc wiadomość na adres e-mail kontakt@projektczarny.pl lub telefonicznie pod numer telefonu 504695555
Jaka jest procedura składania reklamacji?
W przypadku, gdy Konsument po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę zamawianego produktu (np. wgniecenie, pęknięcie, rozbicie) jest proszony o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub jeśli to nie jest możliwe to poprzez stronę internetową przewoźnika. Protokół szkody firmy kurierskiej będzie bowiem podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki. Istotnym jest by zgłosić uszkodzenie w dniu otrzymania przesyłki lub najdalej następnego dnia. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć zdjęcie uszkodzenia/ wady produktu. Reklamację należy złożyć za pośrednictwem strony głównej sklepu projektczarny.pl w stopce jest zakładka "Chcę zareklamować produkt"
Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą potwierdzenia otrzymania przez Sklep Internetowy projektczarny.pl zgłoszenia Konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową.
Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia ewentualnej wysyłki zwrotnej reklamowanego towaru. Reklamowany towar, w przypadku przesyłki zwrotnej do sklepu, powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty papierem, folią i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz ksero dowodu zakupu.
Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.